divendres, 29 de maig del 2009

Les bromes d'en "pepe" i en "Jose"

Com és possible que tan el president del govern espanyol com el seu col·lega català reconeguin en primera persona, públicament, per radio, que a Roma, abans del partit van fer "bromes" sobre el finançament català i que ens quedem tan amples? No saben que estan incomplint una llei i, a més se ne'n foten?
http://www.tv3.cat/videos/1254399/Zapatero-Montilla-Barca-i-financament

El primer impuls que he tingut en saber-ho, ha estat d'insultar-los en el mateix grau en que jo m'he sentit insultat. Un insult fort i gruixut. Hagués estat fàcil per que hi ha moltes paraules d'aquelles que els diem als nostres fills petits que no es diuen, que defineixen amb molt encert a aquests dos personatges de la nostra trista política actual. Hagués estat fàcil però no ho he fet. No ho he fet per que no em veig capacitat de fer-ho millor que els de Polònia. Els deixo aquesta dura feina...

Trobo que demostren una mala educació i un semenfotisme vergonyosos.
És com si a algú que està patint maltractaments de gènere, li expliquéssim un acudit sobre el tema; És com si una noia arribés plorant a una comissaria de policia denunciant una violació i es trobés a un agent que li digués: "Es que aneu provocant..."

No entenc, no puc entendre i no vull entendre, que altra cop, un nou fet vergonyós i insultant passi com si res. Aquests individus, estan fent "broma" amb el futur de les nostres empreses, dels nostres comerços, de les nostres universitats i per tant del futur dels nostres joves, de les nostres institucions, del nostre posicionament mundial, del nostre futur. Del futur de Catalunya com a poble, si. Però també de l'autonomia catalana. (la seva manera d'anomenar aquesta colònia que tenen)

En "pepe", no sap que amb un bon finançament a la butxaca, els catalans, -aquests dels que ell en fa de governador, tindríem alguna opció d'ensortir-nos-en? No s'adona de la pressió fiscal a la que estem sotmesos a Catalunya, amb un terrible greuge diferencial amb altres comunitats autònomes? Ha anat aquest impresentable dirigent amb cotxe per les autovies gratuïtes de Castella? Sap com funciona el finançament institucional del turisme a Galícia?... Ha analitzat alguna vegada quina experiència en gestió tenen els diferents membres del seu govern?

Em sento insultat. De fet, fa temps que em sento insultat per els representants que tenim. Fa temps que em sento insultat per la desídia, inutilitat i estupidesa que hi ha a gairebé tots els departaments de la Generalitat. Fa temps que em sento insultat per que el que hauria de ser el meu president, no sap gairebé ni parlar la meva llengua, no em representa ni em pot representar no entendrà mai, -no pot, com penso ni què penso.

Avui m'he sentit insultat públicament i aixó fa mal. Que dos ineptes (Ineptes no com insult, si no com a definició del que son per la seva pèssima gestió), facin broma amb els diners que ens han robat, que ens han dit i promès que ens en donarien unes engrunes, diners que en aquets moments necessitem amb candeletes, que en facin broma, em fa encendre. Un, un lladre llest; Un estafador professional, un xarlatà, un delinqüent. L'altre.... No cal, oi?

Una llàstima...