dijous, 7 de maig del 2009

L'obscenitat de la prepotència



M'ha agradat, llegint el Diari de Girona, trobar-me amb un article d'en Francesc López (http://www.diaridegirona.cat/secciones/noticia.jsp?pRef=2009050600_3_330505__Comarques-Lobscenitat-prepotencia) contestant un escrit al mateix diari que mesos abans l'impresentable d'en Josep Lopez de Lerma li va dedicar.

M'ha agradat, la claredat que ha fet servir en Francesc L. amb el que va passar amb aquest senyor. Explicar (el que ja tots sabem) que aquest reconegut senyor va voler enxufar el seu fill (amb un perfil un xic baix) tant si com no al Patronat, ha estat bé. Crec però que s'hauria d'haver denunciat. A ell i tots els com ell.

Lluny de voler polemitzar més sobre la seva vergonyosa destitució per part dels actuals mandataris del Patronat de turisme (que prou maldecaps em va portar un petit escrit que hi vaig dedicar), el que en aquell moment em va fer sentir vergonya aliena, va ser que un senyor amb una cultura més que demostrada, llicenciat i professor en dret, considerat entre els 50 millors advocats de l'estat en dret públic, diputat per Girona al congrés dels diputats on va arribar a ocupar una de les vicepresidències i moltes altres coses... El que realment em va fer angunia, va ser la manera d'insultar a una persona -del seu mateix partit-, que acabava de ser acomiadada de la feina de manera pública i grollera.
Aprofitar un moment difícil per a poder-te venjar d'una persona, amb un odi terrible i fosc, insultar repetides vegades en un article al diari, esperar tants anys...

Encara hi ha gent que es pregunta per què CIU va perdre les majories? Una gran part de culpa la tenen els prepotents com en Josep Lopez de Lerma.